۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84643040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: وزارت تعاون در ۱۰ طرح بزرگ تولیدی کردستان سرمایه‌گذاری می‌کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: براساس توافق صورت گرفته، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۱۰ طرح بزرگ تولیدی استان سرمایه گذاری می کند که گامی مهم در راستای اشتغالزایی است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در نشست با مسوولان و مدیران تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق تعاون کردستان با اشاره به قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اجرای ۱۰ سرمایه‌گذاری کلان در استان، از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خواست با توجه به شناخت، تجربه و سابقه کاری خود، پیشنهادهای مناسب برای سرمایه‌گذاری را ارائه کنند.

وی ایجاد اشتغال را مهمترین هدف این سرمایه‌گذاری‌ها عنوان کرد و افزود: انتظار می رود با این سرمایه گذاری زمینه برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در استان فراهم شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های صنفی و تشکل‌های مختلف غیردولتی در راستای کمک به توسعه استان کردستان یکی از اولویت های مهم به شمار می‌رود.

زارعی کوشا یادآور شد: در همین راستا از این پس نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اتاق تعاون به جلسات اقتصادی استان دعوت می‌شوند و از ظرفیت‌های آنان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به نشست اخیر برخی از استانداران با رییس جمهوری ادامه داد: در این دیدار بر ضرورت فعال‌سازی و بازگردادن کارگاه‌های راکد به چرخه تولید تاکید شد که امیدواریم بتوانیم به سرعت مشکلات آنها را برطرف کنیم.

در این نشست مدیران تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

اعضای کانون کارفرمایی همچنین خواستار کمک به فعالسازی ۶۵ کارگاه راکد استان شدند.

در حال حاضر ۵۲ انجمن صنفی شامل ۹ هزار کارگاه تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha