۲۲۰ طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی همزمان با دهه فجر در کاشان بهره‌برداری می‌شود

کاشان - ایرنا -  سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: ۲۲۰ طرح با صرف اعتبار افزون بر  ۶۷۵ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

محمدشریف زارعی دوشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح ورزشی، کشاورزی و صنعتی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل ۷۶ طرح عمران و بهسازی روستایی، ۶۷ زیرساخت مخابراتی، ۳۰ برق و انرژی، ۱۶ صنعتی، خدماتی و توسعه کشاورزی، ۱۲ آب و فاضلاب شهری و روستایی، ۹ طرح راهداری، راهسازی و حمل و نقل جاده ای، هفت عمران و بهسازی شهری و ریلی و سه طرح میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۷ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان از محل اعتبارهای ملی، ۵۶۵ میلیون تومان ملی استانی، هشت میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان استانی، ۲۶۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان بخش خصوصی و بقیه از سایر محل‌ها تامین اعتبار شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه در بخش‌های برزک ۳۹ ، مرکزی ۱۷،  نیاسر ۹ و قمصر هفت طرح اجرا شده است، خاطرنشان کرد: بقیه طرح‌ها نیز مربوط به دیگر مناطق شهرستان کاشان است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، ارایه خدمات ‌را به مردم سرلوحه هدف‌های خود قرار داده است، اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این طرح‌ها در شهرستان کاشان خدمات مطلوبی به مردم ارایه شود.

زارعی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسوولیتی که بر عهده دارند باید با روحیه جهادی پاسخگوی مردم باشند، اگر مسوولی کار خود را به‌ درستی انجام نمی‌دهد و موجب نارضایتی عمومی می‌شود با وی طبق قانون برخورد خواهد شد.

کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این منطقه عالم‌پرور، به عنوان نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک با پیشینه‌ بیش از هفت هزار سال به عنوان پایگاه تاریخ تمدن بشری درخشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha