۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84642339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مجتمع آب‌رسانی شهید حاج  قاسم سلیمانی در زاوه گشایش یافت

تربت حیدریه - ایرنا - مجتمع آب‌رسانی شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در روستای «برزو» شهرستان زاوه گشایش یافت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، برای گشایش این طرح شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است تا به ۱۲ روستای شهرستان زاوه آبرسانی شود و ۷۱۵ خانوار با سه هزار نفر جمعیت از مزایای این طرح بهره مند شوند.

مجتمع آب‌رسانی شهید حاج  قاسم سلیمانی  به روستاهای پترو، شیرخون، حشمت آباد، برزو، علی‌آباد، سعدآباد، کاریزگلی، شفتان، چاقه، پاقلعه و پاگدار آب‌رسانی می‌کند.

«محمد وفائی‌نژاد» فرماندار زاوه در حاشیه افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: دهه فجر امسال ۳۹ طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین آنهاست.

وی افزود:۸۰ درصد اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها از منابع  دولتی و بقیه توسط بخش خصوصی تامین شده است ضمن اینکه احیا و مرمت قنوات، بسته‌بندی زعفران، اشتغال‌زایی در روستاها، آسفالت معابر روستایی و مسکن مددجویان بهزیستی از دیگر طرح‌هایی است که تاکنون طی دهه مبارک فجر در زاوه گشایش یافته است.

دولت‌آباد مرکز شهرستان ۶۸ هزار نفری زاوه در ۱۷۴ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha