۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۱۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84639397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۴هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم استان با همکاری گروههای جهادی خبر داد.

محمود ابراهیمی روز شنبه در حاشیه برگزاری مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی کنسرو، رب، شکر، قند، عدس و نخود است که در بین افراد آسیب‌دیده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این افراد آسیب‌دیده و نیازمند از سوی افراد و گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان شناسایی شده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون۱۱۲هزار و ۸۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان از توزیع ۲۱.۵ تن گوشت گوسفندی در استان توسط ستاد در قالب رزمایش توزیع مواد پروئتینی خبر داد و گفت: اجرای رزمایش مواسات و توزیع بسته معیشتی تا پایان شیوع کرونا در سطح استان ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از اواسط هفته جاری طرح "لبخند احسان" در ۲ منطقه استان برگزار می‌شود، که در این طرح بحث سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان ارزیابی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اجرای فاز دوم مرحله ششم مواسات و توزیع بسته معیشتی از شهرستان فارسان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha