۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84639030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش اسکیت بازان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

همدان- ایرنا- اسکیت بازان همدانی در مسابقات دسته‌جات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم کشور با کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره خوش درخشیدند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت‌های دسته‌جات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم با حضور ۱۶۰ ورزشکار در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان سمنان برگزار شد.

«علیرضا صفی زاده» افزود: در این مسابقات و در بخش پسران رده سنی هفت تا ٩ سال همدان دوم شد و در رده سنی ۹ تا ۱۱ سال نیز شرکت کنندگان همدانی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

به گفته وی، تیم همدان در این رقابت‌ها با ۱۶ بازیکن دختر و پسر حضور یافت و در پایان و در رده سنی ۷ تا ۹ سال پسران «صدرا ظفری» نشان نقره را کسب کرد و در رده سنی ۹ تا ۱۱ سال پسران نیز «آراد فرهمند» به مدال طلا دست یافت.

صفی زاده خاطرنشان کرد: همچنین «ایرین لهونی» دختر مستعد همدانی موفق به کسب مقام چهارمی رده سنی نونهالان این دوره از رقابت ها شد.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر در  ۲ بخش دختران و پسران در چهار رده سنی هفت تا ۹ سال، ۹ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۳ و ۱۳ تا ۱۵ سال با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ اسکیت باز همدانی به صورت فعال در رشته‌های مختلف فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha