مسوول بسیج رسانه لرستان: رسانه‌ها توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رسانه‌ها توطئه دشمنان علیه کشور و ملت را خنثی می‌کنند.

به گزارش ایرنا رضا مریدی اصل روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ در هر جامعه‌ از ارکان اساسی و مهم جهت‌دهی مردم به سمت توسعه و آبادانی هستند، همچنان که عامل و اهرمی موثر در بازدارندگی از فساد محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به روی آوردن دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ نرم، طبیعی است که نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با توطئه‌های استکبار بسیار حساس و تعیین‌کننده باشد.

وی گفت: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین مهم، آگاهی‌بخش و امیدآفرین است و از این رو هر چه بتوان در جهت توانمندسازی رسانه‌ها گام برداشت، بدون تردید جبهه رسانه‌ای قدرتمندی را برابر بمباران‌های مسموم دشمنان داخلی و خارجی خواهیم داشت.

مریدی به برخی اقدامات انجام شده در بسیج رسانه جهت توانمندسازی و همچنین ایجاد روحیه همدلی و نشاط بین خبرنگاران لرستان اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه در سال جاری نسبت به برپایی برنامه‌های ورزشی و آموزشی از جمله برگزاری مسابقه تیراندازی و همچنین دوره تخصصی طراحی نشریه با نرم‌افزار ایندیزاین اقدام کرده است.

وی از اعزام خبرنگاران لرستانی به سفر زیارتی مشهد مقدس در دهه مبارک فجر خبر و ادامه داد: حمایت همه‌جانبه رسانه‌های استان از الزامات همه دستگاه‌های اجرایی است و منوط به مجموعه و یا ارگان خاصی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha