پایان هفته شانزدهم لیگ برتر؛ گیتار ارسلان استقلال را در صدر نگه داشت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر، برابر هوادار تهران به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران امروز(جمعه) در دیداری معوقه از هفته شانزدهم در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت سیدعلی اصغر مومنی و کمک‌های سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این استقلال بود که با نتیجه ۲ بر یک میزبان را شکست داد.

شاگردان «فرهاد مجیدی» که هم‌اکنون با ۳۵ امتیاز صدرنشین لیگ بیست و یکم محسوب می شوند، برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول انگیزه‌های زیادی داشتند.

در سوی دیگر، شاگردان «رضا عنایتی» در تیم هوادار هم که تا پیش از این بازی با ۱۴ امتیاز در رتبه نه چندان قابل توجه دوازدهم جای داشتند، برای بهبود شرایط خود در جدول پا به زمین بازی گذاشته و علاوه بر این، عنایتی که از اسطوره‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود، برای نشان دادن توانایی‌های خود در محوطه فنی، با انگیزه‌ای مضاعف در میدان حاضر شد.

نخستین موقعیت خطرناک را میهمان در دقیقه ۱۰ ایجاد کرد و روی حرکت ترکیبی قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و مدافع حریف با بی احتیاطی او را سرنگون و ژستد ضربه پنالتی اعلام شده از سوی داور را خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

سپهر روزی طلب در دقیقه ۱۴ روی ارسال عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه استقلال زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

قاسمی نژاد که در بازی امروز آماده به نظر می‌رسد، در دقیقه ۲۴ ژستد را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه روپای این بازیکن با اختلافی اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۵ روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، می‌توانست دروازه هوادار را باز کند که با تجمع مدافعین توپ برگشت پیدا کرد.

در دقیقه ۴۰ اما هوادار موفق شد با گل «محمدجواد محمدی» بازی را به تساوی کشانده تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ شوت غفوری بعد از برخورد به قاسمی‌نژاد راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۹ روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه استقلال، محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که این فرصت را از دست داد.

مطهری که در دقیقه ۶۲ به جای قاسمی‌نژاد وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۵ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و شادی را به اردوی استقلالی‌های بیاورد.

سیاوش یزدانی در دقیقه ۸۹ به دلیل اتلاف وقت با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و اختلاف خود را با پرسپولیس به سه امتیاز افزایش داد و هوادار نیز با ۱۴ امتیاز و یک پله سقوط در رده سیزدهم جای گرفت.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، امین قاسمی‌نژاد(امیرارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد(آرمان رمضانی)

ترکیب هوادار

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی(صائب محبی)، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان(محمد چهارمحالی)، حسین صادقی(پیمان میری)، معین عباسیان(امیر پورمحمد)، بابامحمدی(بابک مرادی) و محمد جواد محمدی

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha