۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۳۳
کد خبر: 84638501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مژدهی: این استقلال طلسم شکنی ‌می‌کند

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۳۳
کد خبر: 84638501
مژدهی: این استقلال طلسم شکنی ‌می‌کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در فصل جاری نسبت به فصول گذشته پیشرفت محسوسی داشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل به سال‌ها ناکامی در لیگ برتر پایان خواهد داد و جام قهرمانی را به دست می‌آورد.

عباس مژدهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در روزی که کیفیت زمین نامناسب بود عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت و توانست فوتبال با برنامه‌ای را از خود به اجرا بگذارد.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و نتوانسته بودند تمرین کنند و همین موضوع باعث افت آنان شده بود چنانکه فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی خود نیز گفته بود که برخی از بازیکنانم دو جلسه تمرین کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل تیم هوادار باعث شد تا استقلال جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند، این سه امتیاز در آینده خیلی به سود استقلال خواهد بود.

مژدهی گفت: در فوتبال آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی و رسیدن به امتیازات کامل است، حتی اگر تیم نتواند کیفیت فنی بالایی را در یک بازی به نمایش بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال افزود: استقلال هنوز در خط هافبک با کمبود روبروست و به طور حتم باید در این پست بازیکن جذب کند؛ گفته می‌شود قرار است بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی به خدمت بگیرد که امیدوارم این بازیکن تاثیر گذار باشد.

تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر، برابر هوادار تهران به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha