سلیمی: جواب رفتارهای زشت نماینده کره‌جنوبی را در میدان دادم؛ برای موفقیت خیلی زحمت کشیدیم

تهران- ایرنا- تکواندوکار سنگین وزن ایران پس از کسب طلای آسیا، گفت: جواب رفتارهای زشت نماینده کره‌جنوبی را در میدان دادم تا با کسب جام قهرمانی، موجب شادی و غرور مردم ایران شویم.

آرین سلیمی که با کسب مدال طلای وزن ۸۷+ کیلوگرم، قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در آسیا را قطعی کرد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که خداوند به تیم ما عنایت ویژه‌ای داشت و واقعا خدا را شکر می‌کنم که توانستم این مدال را کسب کنم و مهمتر اینکه در تیمی هم قهرمان آسیا شدیم.

وی افزود: برای این قهرمانی از مسئولان فدراسیون گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، مربیان استانی و خانواده ورزشکاران، همگی زحمت زیادی کشیدند. برای ما شادی مردم ایران از همه چیز مهمتر است و خوشحالم که امروز موجب شادی و غرور آنان شدیم.

سلیمی در خصوص قرعه سختی که در مسابقات آسیایی ویتنام داشت، بیان کرد: واقعا قرعه سختی داشتم و رقابت در این وزن، بسیار عجیب بود. کره‌جنوبی و چین هر کدام با ۲ بازیکن آمده بودند، که نفرات مطرح و مدال‌آوری هستند.

وی در خصوص اتفاقاتی که در مبارزه فینال با «پارک هیون وو» از کره‌جنوبی رخ داد، بیان کرد: او تازه به این وزن آمده و بازیکن بسیار خوبی است و طلا و برنز جهان را دارد اما در میدان رفتارهای بسیار زشتی داشت. خوشحالم که توانستیم حق ایرانی‌ها را با شکست او بگیرم و موجب قهرمانی تیم ملی شوم.

قهرمان سنگین وزن آسیا با بیان اینکه کسب طلای آسیا برای او از لحاظ روحی بسیار مفید بود، عنوان کرد: قبل از اعزام نیز، نگاه مسئولان فدراسیون به قهرمانی آسیا برای من و سایر نفرات المپیکی، جنبه محک خوردن داشت و تلاش ما این است تا در روز مبارزات در المپیک، بهترین شرایط را داشته باشیم.

وی در خصوص کار سختش در بازی‌های المپیک، گفت: ۱۶ نفر در وزن ۸۰+ کیلوگرم در المپیک پاریس به میدان می‌روند که به جرات می‌گویم از این بین، ۱۲ هوگوپوش، مدعی کسب طلای المپیک هستند.

هوگوپوش المپیکی ایران که طی دو سال اخیر مدال‌های مختلفی را کسب کرده، خاطرنشان کرد: همیشه لطف خداوند شامل حال من بوده است و توانسته‌ام مدال‌های مختلف را کسب کنم. تمام تلاشم این است تا با طلای المپیک، کلکسیون مدال‌هایم تکمیل شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha