۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84638209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خرمشهر: سپاه در صیانت از مرزهای کشور مردانه ایستاده است

 آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر گفت: فرزندان غیور بسیجی و سپاهی ما در مرزهای کشور با کمترین امکانات و با ایمانی راسخ،به رستی واژه ایثار و فداکاری را در عمل نشان داده و ثابت کرده‌اند در صیانت از مرزهای کشور سر از پا نشناخته و مخلصانه در دفاع از میهن مردانه ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه در دیدار جانشین فرماندهی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) و مسوول نمایندگی ولی فقیه در آن تیپ بیان کرد: با درایت سپاه خوشبختانه در ارتفاعات مرزی و دورترین نقاط مرزی امکانات دفاعی بسیار خوبی مهیا شده تا سربازان شجاع کشور در دفاع از مرزها دغدغه‌ای نداشته باشند و با ایمان و اتکای به خداوند از حدود و ثغور کشور دفاع کنند اما همچنان کمبودهایی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با اقتدار و صلابت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و مایه افتخار ما هستند.

جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بوشهر نیز گفت: مدیران با بهره گیری از توانمندی های خود در مسیر تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی افزود: استقرار نظام دینی به عنوان یک نعمت الهی، بزرگترین هدف بعثت همه انبیاء بوده است که انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های خداست.

وی گفت:مردم سالاری دینی، خدا محوری، حفظ وحدت و همدلی، استکبار ستیزی و توجه به معنویت و رهبری های بی نظیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است که باید شاکر درگاه الهی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha