بوشهر در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: این استان بخاطر نقش‌آفرینی مهمی که در اقتصاد کشور دارد، باید در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز جمعه به نقل از محمدهادی رستمیان در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: بنیاد مسکن باید با آگاهی از پتانسیل‌های موجود در هر روستا، طرح‌های مهمی در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، معیشتی و زیرساختی در روستاهای استان اجرا کند.

وی با تاکید براینکه سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی برای ایجاد تحول اساسی در روستاها باید افزایش یابد گفت: از طریق هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به زودی تخصیص اعتبارات خوبی به بنیاد مسکن استان داده می‌شود.

رستمیان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳۲ روستا در استان بوشهر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند، افزود: با هم‌افزایی و مشارکت میان دهیاران و بنیاد مسکن پروژه‌های موثری در روستاها اجرا می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این نشست با اشاره به افزایش سهم استان بوشهر از محل قیر رایگان، گفت: تلاش می‌شود در صورت نیاز سهم این استان از محل قیر رایگان برای اجرای پروژه‌های آسفالت معابر افزایش داده شود.

محمدرضا شاملو گفت: هم‌اکنون مطالعات مورد نیاز برای شناسایی روستاهای در خطر سیلاب در استان بوشهر انجام شده که‌ در این باره اعتبارات خوبی برای اجرای سیل بند و دیوارهای حفاظتی اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر مبنی بر انجام مطالعات برای اجرای طرح‌های مهم باتوجه به ظرفیتهای موجود در هر روستا، گفت: تلاش می‌شود طرح‌های خوبی در روستاهای بوشهر اجرا شود تا روستاها معیشت‌محور شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha