۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84623242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا در مشهد آغاز شد

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84623242
مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: مغز قرآن همان ولایت پذیری است که در عمل باید اثبات شود.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی افزود: در راس همه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد که بیانگر وجود فرمانده ولایی در ناجاست. 

وی ادامه داد: فضای امروز نیروهای مسلح فضای معنوی و مسائل سیاسی نظام است و قرآن در اولویت نیروهای مسلح قرار دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ولایت پذیری از اصول اسلام است و باید به نعمت ولایت شکرگزار باشیم.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این مراسم گفت: تنها راه رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی تمسک به قرآن است.

سردار محمد بهرامی افزود: در مرحله اولیه این دوره از مسابقات قرآنی ۲۲ هزار نفر در شهرستانهای کشور شرکت کردند که پس از طی مراحل استانی و منطقه ای، ٢٥٠ نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند و از این تعداد ٦٠ نفر به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح راه می‌یابند.

وی ادامه داد: این مسابقات از نظر کیفیت نیز از رشد قابل توجهی برخوردار است و همه تلاوتها در سطح خیلی خوب و عالی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امسال چهار دوره حرفه ای توانمندسازی قاریان برای کارکنان ناجا برگزار شد و تلاش می شود قاریان برگزیده در کشور داشته باشیم.

وی افزود: باید لشکر و تیم قرآنی در ناجا داشته باشیم و فرماندهی انتظامی باید رتبه اول قرآنی را در بین نیروهای مسلح داشته باشد.

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ناجا از سوم تا پنجم بهمن ماه در مشهد ادامه دارد که از ٢٢ هزار نفر شرکت‌کننده مرحله اولیه این مسابقات در شهرستانها ٢۵٠ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآنی ناجا راه یافته‌اند و از این تعداد ۶٠ نفر برای مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح انتخاب می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha