شرایط فعالیت حرفه‌ای رشته‌های کانوپولو و آبهای آرام در قم فراهم شد

قم-ایرنا-رییس هیات قایقرانی قم از فراهم شدن فعالیت حرفه‌ای در رشته‌های کانوپولو و آب‌های آرام دراین استان در هر دوبخش بانوان و آقایان خبر داد.

مجید ولی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وسایل و تجهیزات لازم جهت فعالیت در رشته قایقرانی به صورت حرفه‌ای ، مکان اختصاصی انجام تمرینات و مربیان دارای مدرک رسمی از فدراسیون در دو رشته آب‌های آرام (کایاک) و کانوپولو در دو بخش آقایان و بانوان را فراهم شده‌است.

وی ادامه داد:در بخش تجهیزات، ۱۰ قایق کانوپولو، پارو، کاور، کلاه توپ و همچنین قایق کایاک و پاروی حرفه ای و کایاک تورینگ توسط هیات قایقرانی قم تهیه و خریداری شده‌است.

ولی، اظهار داشت: دیگر نیاز فعالیت در این رشته وجود مکان اختصاصی برای آموزش با همکاری هیات جانبازان و معلولان استان در استخر دخانچی فراهم و تمرینات نیز در دو دریاچه مصنوعی موجود در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مربیان نیز شقایق بلم‌چی در بخش بانوان و سعید مطیری در بخش آقایان مسئولیت آموزش شرکت کنندگان را برعهده دارند.

وی با اشاره به روند رو به رشد رشته قایقرانی درقم گفت: زیرساخت‌های استان برای ورود حرفه‌ای تر به این رشته ورزشی نسبت به گذشته متحول شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha