ادارات دولتی استان کردستان امروز پنج‌شنبه تعطیل است

سنندج- ایرنا- سخنگوی ستاد مدیریت بحران کردستان گفت: با آغاز بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی تمام ادارات استان روز پنج‌شنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

محمد فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد فرمانداری‌های استان و با تایید استاندار کردستان، ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی اضافه کرد:با عنایت به ادامه شروع مجددبارش برف و برودت دمای هوا و در راستای کاهش میزان ترددها در سطح شهرهای استان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی، ادارات و سازمان های دولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان به جز، دستگاه های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی تعطیل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق دستور استاندار کردستان، مدیران دستگاه های دولتی جهت تصمیمی گیری و پیگیری مصوبات ستاد بحران باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

فلاحی با اشاره به آغاز بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز در مناطق مختلف استان اظهار داشت: هم اکنون بر اثر بارش برف و کولاک شدید تردد در تمامی محورهای اصلی بین شهری استان ممنوع اعلام شده و مسافران سفرهای خود را کردستان کنسل کنند.

طبق تصمیم قبلی ستاد بحران کردستان امروز قرار بود دستگاه های دولتی فعالیت خود را در استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز کنند.

روز سه شنبه هفته جاری نیز به دلیل بارش برف و سرمای هوا تمامی اداره دولتی کردستان تعطیلی بود و مدارس این استان نیز از روز دوشنبه تعطیل اعلام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha