۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84619057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: خدمت میدانی مسوولان از مبانی مکتب سردار سلیمانی است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر خدمت مسوولان به مردم و حضور میدانی برای رفع مشکلات جامعه است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای قضایی استان سمنان در سالن جلسات دادگستری کل استان افزود: مکتب سردار سلیمانی معتقد به نشستن در اتاق و تصمیم‌گیری برای مردم نیست و این رویکرد در سیاستهای کاری هر دو قوه مجریه و قضائیه کاملا مشهود است.

وی بیان کرد: خدمت کردن به مردم بالاترین افتخار مسوولان است و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر خادمان مردم شاهد رفع هرچه بیشتر مشکلات باشیم.

استاندار سمنان تاکید کرد: تعامل بسیار خوب دستگاه های اجرایی و قضایی یکی از ویژگی های مطلوب استان سمنان است و باید از همراهی دستگاه قضایی استان سمنان به سود مردم در اجرای اهداف دولت در خدمت به مردم قدردانی کرد.‌

وی با اشاره به اینکه امروز همه وظیفه داریم تا در راستای کاهش میزان ورودی پرونده های قضایی در استان تلاش کنیم، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به نعمت خون شهدا و نعمت ولایت و همراهی و مشارکت مردم، جزو امن ترین کشورهای دنیاست.

هاشمی ابراز داشت: با همدلی و وفاق موجود در استان سمنان می توان احیاء و بازگشت مجموعه های تولیدی و صنعتی راکد را به چرخه تولید رقم زد.

وی بر تکمیل طرح های نیمه تمامبه عنوان اولویت کاری مسئولان استان و پیگیری های لازم در این خصوص تاکید کرد.

استاندار سمنان به طرح جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان اقدام ارزشمند و در خور توجه با همکاری تمامی دستگاهها و ارگانهای مرتبط به ویژه قوه قضائیه و دادستان مرکز استان اشاره کرد و گفت: از تمامی دست اندرکاران این موضوع صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.

سرخه تنها شهرستان بدون دادگستری استان سمنان است

رئیس کل دادگستری استان سمنان هم در این نشست با اشاره به اینکه سرخه تنها شهرستان بدون دادگستری استان است، گفت: تا کنون  ۹۵ درصد از طرح ساختمان دادگستری این شهرستان پیشرفت داشته و امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز شاهد افتتاح و بهره برداری از این مجموعه باشیم.‌

محمدجعفر عبدالهی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش و هدف خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم معطوف کنیم، بیان کرد: عزم و اراده مدیران جهت خدمت به شهروندان به صورت بالفعل مشاهده می شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: هم اینک در مقوله حمایت از تولید و سرمایه گذاری، دستگاه قضایی استان سمنان در کنار قوه مجریه قرار دارد و در مباحث مختلف مشارکت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha