امسال ۷۵۰میلیاردیال صرف ساخت مسکن محرومین کهگیلویه و بویراحمد شد

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال با مشارکت این نهاد، بنیاد مسکن و نیکوکاران بومی و غیربومی برای مددجویان زیر پوشش استان احداث و واگذار شده است.

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مؤلفه ‌های مهم و اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش ایجاد سرپناه مناسب برای آنان است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزار و ۵۰۰ مورد انواع خدمات عمرانی از ابتدای امسال تاکنون به  مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در مناطق شهری و روستایی استان ارائه شده است. 

مبشری عنوان کرد: برخی از مهمترین خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت شامل خرید، ساخت‌، بهسازی، مقاوم سازی و تعمیرات جزئی و کلی مسکن و گازکشی بوده است. 

دهه فجر ۶ واحد مسکونی تحویل مددجویان کهگیلویه و بویراحمد می شود 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام الله دهه فجر امسال ۶ واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان می شود. 

به گفته مبشری بیش از ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha