عضو شورای شهر: رهبری با اطلاق عنوان «شهید خدمت» به آتش‌نشانان پلاسکو موافقت کردند

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از موافقت رهبر معظم انقلاب با اطلاق عنوان «شهید خدمت» به آتشنشانان حادثه پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید جعفر تشکری هاشمی روز سه‌شنبه در چهل و یکمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه بیش از پنج سال از حادثه پلاسکو و شهادت بیش از ۱۶ جوان آتش نشان این مرز و بوم می گذرد، گفت: خاطرم است از دقایق نخست این حادثه در محل حاضر و در کنار خانوداه آتش نشان ها بودیم و همواره به مشکلات و دل پُر درد خانواده‌های شهدای پلاسکو گوش سپرده ایم.

وی گفت: با گذشت این سال ها از حادثه غم‌انگیزِ آتش‌سوزی و ویرانیِ ساختمان پلاسکو در قلب تهران، هنوز برخی از وعده‌ها که به خانواده شهدای آتش‌نشان داده شده، محقق نشده است که از جمله می‌توان به عدم اطلاق عنوان «شهید خدمت » به آتش‌نشانان این حادثه اشاره کرد.

تشکری هاشمی ادامه داد: پیرو جلساتی که با خانواده شهدای آتش نشان داشتیم، مسئله فوق را با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم و وی وعده داد پیگیر موضوع خواهد شد و در همین راستا با رئیس بنیاد شهید مذاکراتی انجام شده است و در نهایت گردش کار به حضور رهبر معظم انقلاب جهت کسب تکلیف ارایه شد.

تشکری هاشمی اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدم که معظم له با اطلاق عنوان شهید خدمت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو موافقت نموده اند و طی چند روز آینده فرمان ایشان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ابلاغ می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha