میدان‌دادن به مدیران جوان موجب ماندگاری انقلاب اسلامی می‌شود

گرگان - ایرنا - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاکید رییس دولت سیزدهم برای استفاده بیشتر از مدیران جوان گفت که میدان‌دادن به نیروهای پرانرژی و جوان موجب ماندگاری انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد هاشمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید می کنند که راه علاج مشکلات کشور استفاده از جوانان پرتحرک و انقلابی است و بر همین اساس در وزارت فرهنگ و ارشاد به انتصاب مدیران توجه فراوانی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با استفاده از مدیران جوان در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خصوص در استان‌ها، پویایی و امید به این مجموعه بازگردد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید به دانش و انگیزه جوانان اعتماد کنیم و نگران اشتباهات آن‌ها نشویم چرا که دقت نظر این مدیران جوان در آینده می تواند به رقم خوردن اتفاقات رو به جلوی زیادی منجر شود.

هاشمی به انتخاب محمد رعیت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: این نیروی جوان و باانگیزه برنامه های فراوانی برای بهبود وضعیت فرهنگ و ارشاد استان دارد که با همراهی مسئولان از جمله استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و ائمه جمعه می تواند اهداف خود را محقق کند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات اکبر مهدوی نیا سرپرست پیشین تقدیر و محمد رعیت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان معرفی شد.

محمد رعیت دانش آموخته دکترای زبان و ادبیات فارسی است.

مسئولیت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و حضور در چند دوره هیات منصفه مطبوعات، ریاست اداره فرهنگی و کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان بخشی از مسئولیت‌های پیشین رعیت است.

پیش از رعیت، اکبر مهدوی‌نیا از سوم آذرماه ۱۴۰۰ سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان را برعهده داشت.

عادله کشمیری مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بود.

گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha