بیش از ۲۰ هزار نامه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به رئیس جمهور تعیین تکلیف شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:از مجموع ۸۰ هزار و ۳۷ نامه مردم کهگیلویه و بویراحمد به رئیس جمهور در سفر به این استان ۲۰ هزار و ۷۸۶ مورد آن تعیین تکلیف شده است.

محمد باقر شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مردم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور ۸۰ هزار و ۳۷ نامه به رئیس جمهور نوشتند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۵ مورد پاسخ مثبت، یک هزار و ۴۴۰ مورد پاسخ منفی، هفت هزار و ۷۳۱ مورد مشاوره شده و ۱۷۷ مورد به علت تکراری بودن حذف و ۶۹ هزار مورد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: ۶۹ هزار مورد نامه مردمی به رییس جمهور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد مربوط به حوزه تسهیلات و مساعدت‌های مالی است.
مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید اعتبار این کار  از سوی نهاد ریاست جمهور تامین شود بیان کرد: در این زمینه اقدامات لازم از طرف استاندار با نهاد ریاست جمهور انجام شده است.
شریفی عنوان کرد: مردم می‌توانند برای پیگیری درخواست‌ها و مکاتبات خود با رییس جمهوربا تلفن ۱۱۱ تماس بگیرند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به اتفاق جمعی از اعضای هیات دولت در تاریخ ۹ مهرماه امسال در سفری یک روز به کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از مناطق مختلف استان و برگزاری نشست با اقشار و گروه‌های مختلف، بدون واسطه با مردم گفت و گو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha