همکاری ادارات مرتبط آذربایجان غربی در خدمت رسانی حین بارش برف ضروری است

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان در خدمات رسانی به موقع حین نزولات آسمانی ضروری است.

آیدین رحمانی روز یکشنبه در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی در خصوص بارش سنگین برف در اکثر نقاط استان افزود: برف‌روبی و بازگشایی محورهای مسدودی در اسرع وقت جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی راهداران و مجموعه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در اختیار گذاشتن تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای بازگشایی و برفروبی محورها بسیار موثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مردم هم حتی المقدور در روزهای برفی از تردد در محورهای مواصلاتی استان اجتناب کنند و از طریق دستگاه‌های اطلاع رسان در جریان وضعیت راه‌ها قرار گیرند.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل راهداران استان گفت: راهداران از همان لحظات آغاز برف در محورها و گردنه های استان حضور  داشته و برای برفروبی و نمک پاشی محورها اقدام می‌کنند اما تداوم بارش ها باعث می شود محوری که برفروبی شده بود دوباره درگیر برف شده و عملیات برفروبی چندین نوبت تکرار شود.

در این جلسه همچنین سایر دستگاههای مرتبط عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مانند پلیس راه، هلال احمر و سازمان هواشناسی اقدام به ارائه گزارش در خصوص آخرین اقدامات خود در بارش های اخیر برف کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha