‍ استاندار همدان: وجود نماینده ولی فقیه محور وحدت، انسجام و برکت برای استان است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت که وجود نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان محور وحدت، انسجام و برکت برای این استان است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» عصر پنج‌شنبه در جلسه دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، افزود: از سوی دیگر نماینده ولی فقیه در استان همدان نهایت همراهی و همکاری با مسئولان دولت سیزدهم در این استان را دارد.

وی اظهار داشت: هدایت ها و نقش معنوی آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برای رفع مشکلات جدی استان بسیار محوری است به نحوی که این نقش در بزنگاه‌های حساس همواره اثرگذار بوده است.

استاندار همدان افزود: دغدغه‌های فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان همدان قابل تقدیر است و ضرورت دارد در طرح‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استان به صورت جدی پیگیری و اجرا شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امام جمعه همدان در عرصه تعامل با مدیران و مسئولان دولت سیزدهم در استان همدان نهایت همراهی و همکاری را دارند و تلاش‌ها و همکاری‌های بی‌وقفه نماینده ولی فقیه در راستای رفع مسائل استان قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش ایرنا، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز و در آغاز سفر به استان همدان وارد شهرستان نهاوند شد و در بدو ورود و با استقبال رسمی مقامات و مدیران این شهرستان در گلزار شهدای شهر حاضر و به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در ادامه با همراهی استاندار همدان و جمعی از مسئولان در حسینیه جوانان شهر نهاوند و مرقد مطهر علی ابن موسی جعفر(ع) حاضر شد و به مقام شهید آیت الله «محمد علی حیدری» از شهدای هفت تیر نیز ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام «طیب خرم آبادی» با خانواده این شهید دیدار و لوح سپاس به پدر این شهید تقدیم کرد.

دکتر حسینی بعدازظهر امروز نیز در ادامه سفر خود در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان شرکت و سخنرانی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان و بازدید از موزه دفاع مقدس استان همدان به عنوان آخرین برنامه این سفر، همدان را به مقصد تهران ترک کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha