۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84612226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: چهارمحال و بختیاری دارای ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در استان خبر داد و گفت: مهمترین این طرح‌ها برای تکمیل در سفر آتی ریاست جمهوری اولویت‌بندی و ارائه می‌شود.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از مردم شهرستان سامان افزود: تلاش می‌شود با گنجاندن طرح‌های مهم و اولویت‌دار استان در سفر آتی رییس جمهور بتوان بخشی از این طرح‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولت برای تکمیل طرح‌ها محدود است، تصریح کرد: برای تحقق توسعه جهشی باید سه ضلع امکانات دولتی، استفاده از توان و ظرفیت بنیادها و سرمایه بخش خصوصی تکمیل شود.

حیدری با تاکید بر ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در استان، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته با بهره‌گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی به درصد بالایی از توسعه یافتگی رسیده‌اند که باید در این خصوص در استان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر با حربه اقتصادی وارد جنگ با کشور ایران شده است، اظهار داشت: دشمن از اهرم اقتصادی به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند اما ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت و توان داخل تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.

حیدری خاطر نشان کرد: یک هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان داریم که متشکل از جوانان پرانرژی و باانگیزه هستند که می‌توان از این ظرفیت‌ها در پیشبرد امور استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شکاف و ناامیدی است، تصریح کرد: در همین راستا دشمن تلاش دارد با القای ناکارآمدی نظام اسلامی بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند که برای خنثی‌سازی این حرکت دشمن، باید امیدآفرینی کنیم.

حیدری با بیان اینکه فلسفه مدیریت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، افزود: وام‌دار به هیچ حزب و گروهی نیستم و در مسیر رشد و آبادانی استان از همه نظرات نخبگان و صاحب نظران استفاده می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری مردم‌داری را از دیگر امور ضروری برای مدیریت در نظام اسلامی دانست و در خطاب به مدیران گفت: اگر امکانات و اعتبارات ندارید با مردم برخورد مناسبی داشته و مردم‌دار باشید.

حیدری، تامین آب شرب پایدار و رفع بیکاری و رونق اشتغال را از دیگر برنامه‌های مهم خود برای استان برشمرد و افزود: در همین راستا از ظرفیت بنیادها از جمله قرارگاه خاتم در تکمیل طرح‌های مهم استان از جمله باند دوم جاده بروجن به لردگان به ایذه بهره‌گیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما با تقویت وحدت و همدلی و با اعتماد به نفش و اتکای به درون می‌توان این مشکلات را از میان برداشت و از این مقطع حساس کنونی به سلامت عبور کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح روز پنجشنبه در هفتمین سفر شهرستانی خود به همراه جمعی از مدیران وارد سامان شد تا از نزدیک به بررسی مسائل و مطالبات عمومی این شهرستان‌ بپردازد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha