توجه به تولیدات داخلی باعث بی اثر شدن تحریم‌ها می شود

شهرکرد- ایرنا-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اعتمادسازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف گفت: توجه به تولید داخلی و بی‌نیازی به خارج، تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر می‌کند.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه دیدار با خانوداه شهدا و ایثارگران شهرستان اردل تاکید کرد: در این سفر از طرح‌های مختلف و مهم شهرستان اردل بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها صادر شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای در نقاط مختلف کشور از جمله چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل ارائه شده است که با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
حیدری تصریح کرد: دستیابی به شاخص‌های توسعه و تحقق توسعه جهشی در چهارمحال و بختیاری به منابع دولتی، میزان تحقق برنامه‌های ۱۴۰۰، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۱، استفاده از ظرفیت بنیادها و قرارگاه‌ها، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی، همت و کمک گروه‌های مختلف نیاز دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح‌های نیمه‌تمام، تاثیرگذار و دارای افزون‌بر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بررسی و در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.
وی با اشاره به محدودیت در استفاده از منابع دولتی گفت: بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.
حیدری تاکید کرد: در برابر جنگ اقتصادی دشمن، انجام فعالیت‌های اقتصادی، اعتمادسازی بین سرمایه‌گذاران داخلی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تلاش برای تولید درآمد، روان‌سازی ارتباط مسوولان با مردم و حفظ کرامت انسانی ضروری است.
وی افزود: به‌منظور تسریع در روند اجرای طرح‌ها و بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری از توان مسوولان ملی بهره‌گیری می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای دستیابی به شاخص‌های توسعه در شهرستان اردل کارگروه‌های تخصصی تشکیل و نسبت به پیگیری امور به‌صورت ویژه اقدام شود.
وی یادآور شد: وام‌دار هیچ گروه و جناحی نیستم و از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده و بهره‌گیری می‌کنم.
حیدری اظهار داشت: خدمت به مردم یک تکلیف است و باید تلاش کرد چهره محرومیت از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برطرف شود تا شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نشویم.
به‌ گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha