امام‌ جمعه بیرجند: روابط عمومی امین مسوولان و مردم است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: روابط عمومی، امانتدار دولت و امین مسوولان و مردم است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" در دیدار "محمود مقامی" مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و "محمدرضا براتی درمیان" مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی به اهمیت اطلاع‌رسانی و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی در راستای توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه بالاخره بعد از سال‌ها، دولت سیزدهم برای ما دولت کریمه شهیدان رجایی و باهنر را تداعی می‌کند افزود: آنچه در اصل اهمیت دارد "انقلاب" است و مردم انقلابی، دولتی تشکیل داده‌اند که از آن بوی دولت شهیدان رجایی و باهنر استشمام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در گذشته عده‌ای بین مردم و دولت جدایی ایجاد کردند که این مساله نه به نفع خودشان بود و نه به نفع مردم و متاسفانه ضایعات و ریزش‌های زیادی را به همراه داشت.

وی گفت: آنچه تاکنون از دولت سیزدهم دیده‌ایم، احیای ارزش‌ها و تاکید بر مسائل انقلابی بوده و الحمدالله دولت دینی و مردمی در حال تلاش و فعالیت است که باید همه این دولت را کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: استاندار خراسان جنوبی، انسان هوشیار، صادق و خوبی است و اینکه در حوزه روابط عمومی تاکید کرده‌اند که "شخص‌محور" نباشید و "دولت‌محور" فعالیت کنید، نشان از تفکر و هوشیاری ایشان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در هر کاری که هستیم "حجت الهی را مد نظر داشته باشیم" که عین ایمان است تصریح کرد: این چند روزی که هستیم، نباید بی‌تفاوت باشیم و اگر توفیق الهی نداشته باشیم به معنای این است که نتوانسته‌ایم هیچ توفیقی کسب کنیم.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار به تشریح جایگاه روابط عمومی و اهمیت این حوزه در اطلاع‌رسانی پرداخت و گفت: تاکید شخص استاندار، انعکاس اخبار در حد استاندارد است و اینکه در انعکاس اخبار و خدمات از بزرگنمایی بپرهیزیم.

محمود مقامی افزود: اینکه در انعکاس اخبار شخص‌محوری ملاک نباشد و خدمات دولت لحاظ شود، از تاکیدات مقام عالی دولت در استان است که فصل‌الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی است.

استاندار خراسان جنوبی هفته جاری در احکام جداگانه، "محمود مقامی" را به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و "محمدرضا براتی درمیان" را به عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha