۲۰ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84607890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲۰ میلیون دلار در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

قزوین-ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۲۰ میلیون دلار از سوی ۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می شود.

رضا صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این سرمایه گذاری ها با عقد قرارداد با سرمایه گذاران خارجی که در سال جاری منعقد شده است، در شهرک های صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان و شال در شهرستان بویین زهرا انجام می شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین اظهار داشت: سرمایه گذاران خارجی جذب شده در این شهرک ها در زمینه صنایع شیمیایی فعال هستند و به آنها برای ساخت واحدهای تولیدی اراضی دارای زیرساخت واگذار شده است.

این مسوول اظهار داشت: با یک سرمایه گذار خارجی نیز در حال مذاکره هستیم که تمایل به احداث واحد تولیدی در شهرک حکیمیه بویین زهرا را دارد که در صورت جذب آن، شاهد سرمایه گذاری ۶۰ میلیون دلاری در این شهرک خواهیم بود.

صفاری با بیان اینکه برای رسیدن به رشد اقتصادی و اشتغالزایی باید شاهد توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشیم،افزود: همه تلاش خود را بر روی جذب و افزایش سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین متمرکز کرده ایم.

این مسوول یادآور شد: نزدیکی به تهران و فرودگاه های بین المللی، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور و وجود زیرساخت های مناسب موقعیت ممتازی را برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین فراهم کرده است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha