آبگرفتگی معابر کنارک وضعیت مطلوبی پیدا کرده است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: آبگرفتگی معابر شهری در کنارک وضعیت مطلوبی پیدا کرده و تخلیه آب انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد. 

علیرضا شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزیر نیرو به دستور رییس جمهور مجددا به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان برای بررسی آخرین وضعیت سیلاب به این منطقه سفر کردند. 
وی خاطرنشان کردند: تیم‌های مستقر در کنارک  و وضعیت تخلیه آب منازل را نیز انجام می‌دهند و بخش قابل توجهی از این آب نیز تخلیه شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا این لحظه بارانی در منطقه کنارک نداریم و با این تیمی که مشغول به فعالیت هستند تعهدی که پیش‌بینی‌شده برای تخلیه آب منازل به خوبی در حال انجام است.
وی اظهارداشت: بحث امداد رسانی و تجهیزات توسط هلال احمر در حال انجام و توزیع اقلام اولیه نیز شروع شده است.
شهرکی بیان کرد: دیشب در جلسه ستاد مدیریت بحران مقرر شد خانه‌هایی که سقف‌شان مشکل دارد یا دچار آسیب‌دیدگی شدید هستند حتماً ساکنانشان از خانه خارج و یا نهایتاً به آن‌ها چادر داده شود تا در حیاط منازل اسکان داده شوند.

وی خاطرنشان کرد :در سایر نقاط سیستان و بلوچستان مثل قصرقند، لاشار، دلگان و سایر مناطق دچار آبگرفتگی همچنان خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت مرکز استان مانند زاهدان و خاش که سامانه بعدی وارد شده هنوز گزارش خاصی از آبگرفتگی اعلام نشده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha