۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱
کد خبرنگار: 1432
کد خبر: 84603568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه بخشدار در شهرستان دشتستان تودیع و معارفه شد

بوشهر- ایرنا- مراسم تودیع و معارفه بخشداران سعدآباد، شبانکاره و آبپخش با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر، سرپرست فرمانداری دشتستان و ائمه جمعه شهرهای سعدآباد و آبپخش و جمعی از مسئولان برگزارشد.

به گزارش ایرنا،مدیرکل امورسیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در این آیین اظهار داشت: منابع انسانی بخصوص قشر جوان  از سرمایه های حقیقی  است و اگر می خواهیم پیشرفت را تجربه کنیم باید حمایت همه جانبه  از جوانان داشته باشیم.
جواد لقمان زاده افزود: توسعه شهرستان دشتستان با همدلی و بالا نگه داشتن پرچم گفتمان عدالت طلبی، مشارکت سیاسی و اجتماعی جوانان، کار جهادی شبانه روزی و همیاری و دگر یاری حاصل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دشتستان نیز گفت: مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و عملیاتی بودن نیاز جامعه امروز برای رفع مشکلات فراوان دامنگیر جامعه است .

صادق بوستانی افزود: نگاه رئیس جمهور بر مکتب حاج قاسم است و باید همه ماهم به اصول این مکتب پایبند بوده و بر مبنای آن قدم برداریم.  

وی با اشاره به اینکه تکریم و خدمت به مردم اول و آخر برنامه های مدیران است یادآور شد: اولویت اصلی بخشداران، تعامل میدانی با مردم بخش، امام جمعه، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و بزرگان و ریش سفیدان باشد.

بوستانی گفت: کارجهادی، محرومیت زدایی و مردم داری  ملاک و معیار انتخاب بخشداران این سه بخش بوده است.

امام جمعه آبپخش نیز گفت: مسئولیت برای هر فردی که در آن موقیت قرار می گیرد یک سنگر است که باید در آن خدمت کند و پس از مدتی آن را به دیگری تحویل داد.

حجت الاسلام رضایی افزود: همواره باید در این سنگر رضای خدا و خلق خدا را مدنظر قرار داد چون که برای هیچ کس ماندنی نیست.

در این آئین سجاد خادمی ، ابوالقاسم شریفی  وحمزه امینی نژاد به عنوان سرپرستان بخشداری های شبانکاره، سعدآباد و آبپخش معرفی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha