مردم ایران و افغانستان اجازه تعدی به حریم اهل بیت را نمی‌دهند

تهران- ایرنا- فرمانده یگان امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم و جوانان انقلابی ایران و افغانستان اجازه تعدی به حریم اهل بیت عصمت و طهارت را نمی‌دهند و در این راه حاضرند تا جان خود را تقدیم اسلام کنند.

سردار مسیح محمدی روز چهارشنبه در آئین واگذاری واحدهای مسکونی به خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در شهرستان پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: امروز خدمت به خانواده شهدای فاطمیون تکلیفی الهی بر گردن تمامی مسوولان و مردم است چرا که این افراد، در کنار سایر رزمندگان اسلام جان خود را تقدیم اسلام کردند.

وی افزود: مردم ایران و افغانستان در طول تاریخ به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس و مقابله با گروه‌ها تروریستی ثابت کردند که در کنار یکدیگر، پیرو ولایت هستند و هر جا که حریم اهل بیت به خطر افتد، با تمام وجود پا به عرصه می‌گذارند.

وی گفت: این افتخاری برای جهان اسلام است که خون پاک و مطهر شهدای فاطمیون با دیگر شهدای مدافع حرم ممزوج شد و امنیت را برای جهانیان به ارمغان آورده است.

محمدی اظهار داشت: داعش تلاش کرد که با ایجاد رعب و وحشت و جنایت علیه بشریت، بر منطقه مسلط شود غافل از این که شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای تیپ فاطمیون با تمام توان مقابل آنان ایستادگی کرده و طومار آنان را در هم می‌پیچند.

وی ادامه داد: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به پشتوانه همین شهدای مدافع حرم در سال 1396 پایان حکومت داعش تا سه ماه بعد را اعلام کرد و این تلاش و از خودگذشتگی باعث شد تا این گروه تروریستی دست پروده استکبار جهانی، از صفحه روزگار محو شود.

فرمانده یگان امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نابودی داعش فتح‌الفتوحی بود که نه تنها امنیت را برای مردم ایران و منطقه که برای کل جهان به ارمغان آورد چرا که اگر این گروه به منطقه مسلط می‌شد، امنیت کشورهای اروپایی، آمریکایی و خاور دور نیز با چالش جدی مواجه می‌شد.

وی تأکید کرد: یکی از روشهای ادامه راه شهید سلیمانی، رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفع مشکلات خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون است که این مهم با همکاری اصناف تهران که همواره پای کار نظام بوده‌اند، تا کنون محقق شده است.

در این مراسم چندین واحد مسکونی به خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اهدا شد.

شهرستان پاکدشت ۷۶ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۹ شهید ایرانی و مابقی از شهدای تیپ فاطمیون می‌باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha