تعهد امسال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای اشتغالزایی پنج هزار مورد است 

یاسوج - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد امسال کمیته امداد این استان در زمینه اجرای طرح های اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش پنج هزار مورد است. 

ارسلان جلال فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه هزار و ۵۰ طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون برای  مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است. 

وی افزود: ۴۰۵ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مدت از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده اند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آموزش لازمه ایجاد اشتغال پایدار است، بیان کرد: پس از امکان سنجی، استعدادسنجی و مشاوره لازم آموزش های مربوط به اشتغال نیز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ارائه می شود. 

جلال فرد عنوان کرد: اعطای تسهیلات، اجرای طرح های اشتغالزایی و نظارت و بازدیدها برای به نتیجه رسیدن طرح ها نیز در مراحل بعدی قرار داشته و با جدیت در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.  

وی ابراز داشت: ارائه پنج هزار و ۱۰۰ مورد آموزش مربوط به اشتغال در سال ۱۴۰۰ برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است. 

افزون بر ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha