۱۵ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84602870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰خودروی گرفتار در برف و کولاک در چالدران امدادرسانی شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران در شمال آذربایجان غربی گفت: ۳۰خودروی گرفتار شده در برف و کولاک شب گذشته، سه شنبه در محورهای مواصلاتی این شهرستان امداد رسانی شد.

محمدرضا عبدالله نژاد شامگاه روز چهارشنبه در جریان بازدید شبانه از محورهای مواصلاتی درگیر با برف و کولاک چالدران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد خودرو با ۸۰نفر سرنشین در محورهای مواصلاتی این شهرستان با تلاش عوامل راهداری، جمیعت هلال احمر و پلیس راه  امداد رسانی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی محور چالدران به طرف خوی به علت کولاک شدید مسدود اعلام شده است، افزود: برف و کولاک راه ارتباطی ۳۰روستا را نیز با مرکز شهرستان مسدود کرده است.

فرماندار چالدران همچنین با بیان اینکه تیم های مدیریت بحران چالدران در محورهای مواصلاتی حضور دارند، تاکید کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری  خود داری کرده و در صورت نیاز به زنجیر چرخ و وسایل گرما زا مجهز باشند.

وی ادامه داد: راه‌های مسدود شده روستایی چالدران نیز بعد از فرو کش شدن کولاک بازگشایی خواهد شد.

عبدالله نژاد همچنین از تعطیلی مدارس این شهرستان طی امروز نیز خبر داد.

به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است، بارندگی‌ها نیز از روز یکشنبه در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تا اواخر هفته جاری در این استان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha