پیروی مدیران از مدل رفتاری سردار سلیمانی، کشور را شکوفا می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با بیان این‌که همه مدیران باید مدل رفتار عملی و نظری سردار سلیمانی را در ذهن خود برجسته و دنبال کنند، گفت: پیروی مدیران از مدل رفتاری سردار سلیمانی، کشور را شکوفا می‌کند.

حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوه مدیریتی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی عنوان کرد: باید مکتب سردار سلیمانی در بین تمام طبقات مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی احیا شود و مسوولان الگوی خود را حاج‌قاسم قرار دهند.

به گفته‌ او، حاج‌قاسم پرورش‌یافته اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بود و به گونه‌ای رفتار و عمل کرد که تمام طبقات مردم به او عشق می‌ورزند و تمام تفکرها و اعتقادات در زیر پرچم حاج‌قاسم جای می‌شوند.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: مدیران باید مدل رفتار عملی و نظری حاج‌قاسم را در ذهن خود برجسته و تلاش کنند که در مسیر این شهید بزرگ قدم بردارند؛ پس‌از باور به این اعتقاد و مسیر، باید برای تحقق آن قدم بردارند و آن زمان است که شاهد شکوفایی کشور در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها خواهیم بود.

او یکی از ویژگی‌های خاص سردار سلیمانی را گره بازکردن از مشکلات مردم دانست و گفت: همین است که او را این‌چنین محبوب قلب‌های مردم کرده‌ است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان این‌که کرمانشاه به‌شدت نیازمند توسعه و فراهم کردن مسیر آنست، گفت: توسعه زمانی در کرمانشاه رقم می‌خورد که افکار مدیران آن مترقی باشد اما متأسفانه دید برخی از مدیران محدود است و به‌عنوان نمونه اگر سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار وارد استان شود مواجهه با او برای تسهیل کار و برداشتن موانع نیست.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به بررسی اداره‌کل بازرسی در این زمینه، اظهار کرد: متأسفانه بدنه کارشناسی برخی از ادارات به‌دنبال تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری و توسعه استان نیستند.

او گفت: متأسفانه ما بارها این‌موضوع را رصد کرده و تذکر داده‌ایم اما متأسفانه همچنان برخی از بدنه‌های کارشناسی در رویکردی غیرکارشناسانه، نگاهی سیاه و منفی نسبت‌ به سرمایه‌گذار دارند و در صدد رفع موانع پیش پای او نیستند درحالی‌که ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان به‌ویژه در شرایط تحریم، بدون ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در پیامد همین نگاه و برخورد است که آمار بیکاری در استان بالا می‌رود، انواع آسیب‌های اجتماعی در پی آن ظهور پیدا می‌کند و زندگی مردم استان را دچار تنگنا می‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در حمله هوایی آمریکا در فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور رییس جمهوری وقت آمریکا، دونالد ترامپ صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha