همدان و خراسان رضوی قهرمانان دو صحرانوردی دختران نوجوان و جوان کشور شدند

سمنان- ایرنا- دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو صحرانوردی دختران نوجوان و جوان کشور روز پنجشنبه به میزبانی دامغان با قهرمانی همدان و خراسان رضوی به پایان رسید.

یاسر خورشیدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: استان‌های همدان، خراسان رضوی و البرز، در بخش تیمی رده سنی نوجوانان به ترتیب مقام اول تا سوم و استان‌های خراسان رضوی، البرز و تهران، در بخش تیمی رده سنی جوانان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و استان سمنان در بخش جوانان به مقام چهارم رسید. 

خورشیدی اضافه کرد: در این رقابت ها، هر تیم با چهار ورزشکار حضور داشت که برای نتایج تیمی رقابت ها، سه نفر نخست هر تیم انتخاب و نتایج جمع بندی شد. 

وی به نتایج انفرادی نوجوانان اشاره کرد و گفت: ستایش امینی از خراسان رضوی در این بخش مقام اول را کسب کرد و کوثر قاسمی از کرمانشاه و یلدا کَلهُر از لرستان، دوم و سوم شدند. 

خورشیدی اظهار داشت: حدیث رئوف و زهرا افشاریان از خراسان رضوی و دنیا سَرباشی از البرز به ترتیب عنوان اول تا سوم بخش جوانان را به خود اختصاص دادند. 

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها با عنوان مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۸۵ ورزشکار نوجوان و جوان از ۱۴ استان‌ کشور امروز در محل پارک شهید ساجدی دامغان برگزار شد. 

دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان تصریح کرد: این مسابقات در رشته دو صحرانوردی برگزار شد که نوجوانان در مسیری به مسافت چهار کیلومتر و جوانان در مسیری به مسافت ۶ کیلومتر با حریفان خود رقابت کردند. 

در این دوره از مسابقات، هاشم صیامی و پریسا بهزادی، رییس و نایب رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری مرتبط را اینجا ببینید.

به‌ گزارش ایرنا، هیات دو و میدانی استان سمنان ۲۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد و سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha