۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 84596235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌نگاری ایرنا از آیین سالروز حماسه ۹ دی در اهواز

اهواز - ایرنا - آیین دوازدهمین سالروز حماسه ۹ دی ۸۸ که روز پنجشنبه در یک هوای مطبوع و ابری با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

- آیین سالروز حماسه ۹ دی ۸۸ طبق برنامه قرار بود ساعت ۹ صبح شروع شود ولی با یک ساعت تاخیر با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شروع شد.
- شماری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این آیین حضور داشتند.
- صادق خلیلیان استاندار خوزستان در میانه سخنان جواد کریمی قدوسی وارد مصلای نماز جمعه شد و در صف اول مردم نشست.
- ۲ موکب و ایستگاه صلواتی در محوطه مصلا با آب و نوشیدنی گرم از مردم پذیرایی می‌کردند.
-  یک گروه از مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به صورت رایگان تست قند و فشار خون مراجعه کنندگان انجام می‌دادند.
-  پایان بخش آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی قرائت بیانیه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که با تکبیر مردم تایید شد.
-  برخی از شرکت کنندگان عکس سلفی با جواد کریمی قدوسی سخنران این آیین می‌گرفتند.
-  مجتبی یوسفی نماینده اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی و عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی در محوطه مصلای اهواز پاسخگوی سوال ها و درخواست های مردم بود.
-  حضور بانوان اهوازی در آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی چشمگیر بود.

- آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد و مجری برنامه بارها بر رعایت آن تاکید می‌کرد.

- مجری برنامه از رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برای خوش گویی مردم پای تریبون بیاید ولی وی از این کار خودداری کرد.
-  تعدادی از جوانان نیز اطلاعیه برنامه سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که قرار است فردا شب در مصلای اهواز با حضور علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی برگزار شود پخش می‌کردند.
-  حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جعه اهواز با چند رسانه در خصوص حماسه ۹ دی مصاحبه کرد.
- ماموران راهنمایی و رانندگی محدودیت ترافیکی در محدوده مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برقرار کرده بودند. 

- تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقریبا همه فضای بیرونی و داخلی مصلای اهواز را پر کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha