۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84596019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آئین بزرگداشت نهم دی در اردبیل برگزار شد

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84596019
آئین بزرگداشت نهم دی در اردبیل برگزار شد

اردبیل- ایرنا- آئین بزرگداشت سالروز نهم دی روز پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مسئولان اردبیلی در مصلای نماز جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،در این آئین شرکت کنندگان با شعارهای ' لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است' ، ' خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست' و ' ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ' بار دیگر با مقام معظم  رهبری بعیت کردند.

رضا قاسمیان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در این آئین گفت:مردم ایران وظیفه شناس و تاریخ ساز هستند و حضور شان در صحنه های سیاسی  نشان دهنده بصیرت ، اتحاد و همبستگی است.

وی افزود:مردم ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور در صحنه از نظام اسلامی و ارزش های آن دفاع کردند و ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

قاسمیان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی امتداد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و هشت سال دفاع مقدس بود، افزود:کشتی انقلاب اسلامی به حرکت درآمده است تا حقانیت و عدالت در کشور تسری داشته باشد.

معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ی اردبیل بیان کرد: مردم ایران به بلوغ فکری رسیده و دشمنان نمی توانند اتحاد و همبستگی این مردم را از بین ببرد.

قاسمیان ادامه داد:نقطه قوت ایران اسلامی انتخابات و مردم سالاری دینی است در سال ۸۸ دشمنان به دنبال بر هم زدن این نقطه قوت بودند که مردم هوشیار و همیشه در صحنه توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی  حق گرا بودن، حضور و مشارکت مردم در صجنه و شناخت امام و رهبری را از مولفه‌های بصیرت عنوان کرد.

در دیگر شهرستان های استان اردبیل نیز آئین‌های بزرگداشت ۹ دی با حضور مردمی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha