انتقال پیام شهدا به نسل جوان یکی از اولویت‌های گام دوم انقلاب است

اراک - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس گفت: انتقال پیام و مکتب شهدا به نسل جوان و نوجوان یکی از اولویت‌های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید هاشمی‌ دانا شامگاه سه‌شنبه در نشست منطقه‌ای مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور نمایندگان استان‌های البرز، قم، تهران و مرکزی در اراک افزود: یوم الله ۹ دی به عنوان نماد بصیرت مردم و دفاع تمام‌ قد ملت از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیامدهای زیادی دارد که یکی از آنها تبعیت از ولایت است.

وی افزود: تبعیت از ولایت راه سعادت و نجات ملت از فتنه‌های پیش رو است و یوم الله نهم دی به خوبی این مسئله را به همه ما گوشزد کرد.

سردار هاشمی دانا اضافه کرد: امروز افرادی که در راستای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و حماسی فعالیت می کنند، پیام آوران کربلای ایران هستند و در ادامه نهضت حسینی و زینبی گام‌ برمی دارند.

وی گفت: امروز هم‌ بحث روایت و تبیین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما هم در قبال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا همین تکلیف را داریم و باید مسیر زینبی را با اقتدار طی کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس افزود: اگر مکتب عاشورا بعد از هزاران سال حفظ شده و نهضت حسینی روز به روز قوی تر می‌شود به دلیل پیام‌ رسانی عاشورایی بوده و باید در جهاد تبیین و روایت وقایع انقلاب جهادی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم هستند، گفت: امروز در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم‌ یک فرصت خوب برای تقویت ارزش‌ها و اعتقادات فراهم‌ شده است.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس افزود: به حمدالله بسیاری از اقدامات انقلابی دولت سیزدهم امید را در دل‌های مردم زنده کرده و همه باید در این راستا همراهی کنند تا جریان خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی در دولت سیزدهم تقویت شود.

وی گفت: امید آفرینی و دلگرمی برای مردم‌ یکی از ضرورت‌های مهم کشور است و نباید امید را در میان مردم و جوانان تضعیف کرد.

سردار هاشمی دانا ادامه داد: همان‌گونه که شهید سلیمانی با عملیاتی کردن بیانات مقام‌ معظم رهبری پرچم‌ اسلام و انقلاب اسلامی را در بسیاری از کشورها به اهتزاز درآورد، امروز با عمل به فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ باید خرمشهرهای پیش‌رو را فتح کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha