نفرات برتر مسابقات ملی مهارت رشته الکترونیک در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد-ایرنا-نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک در شهرکرد با حضور مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی و فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات عرفان رفیعی از اصفهان، علی درخشان فر از فارس، علی احمدی نژاد جوشانی از کرمان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

حسام کاووسی از کرمان، صدرا فاضلی فرد از قم، امیرحسین نقوی الحسینی از گلستان، سید مهدی جمیل از آموزش و پرورش، ابوالفضل نصری زاده از کرمان دیپلم افتخار را کسب کردند.

دبیرخانه دایمی مسابقات ملی مهارت رشته الکترونیک به چهارمحال و بختیاری واگذار شود 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری گفت : با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان در رشته الکترونیک و همکاری علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اداره کل آموزش و پرورش از مسوولان مسابقات ملی مهارت خواست می شود با توجه به تامین زیرساختها در دانشگاه آزاد شهرکرد، دبیرخانه دایمی این مسابقات به استان واگذار شود.

فرانک کبیری عصر روز سه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: برگزاری المپیاد ملی مهارت در رشته جوش و رضایتمندی ۹۷درصدی شرکت کنندگان و ناظران و کارشناسان، موجب واگذاری برگزاری مسابقات در رشته الکترونیک به استان شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات از پنجم تا هفتم دی‌ماه با حضور ۱۳ شرکت‌کننده از چهارمحال و بختیاری، آموزش و پرورش خراسان رضوی، استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران، فارس، قم، گلستان ، لرستان، مرکزی و کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha