۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84593142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۰ طرح عمرانی تا پایان امسال در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا می‌شود

قزوین-ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۴۰ طرح عمرانی با اعتبار حدود ۲ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین عملیاتی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، رضا صفاری در نشست هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ پروژه عمرانی زیربنایی با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان در حال اجرا می‌باشد که این تعداد تا پایان سال به ۴۰ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

این مسوول اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به توسعه سرمایه گذاری و جهش تولید، اولویت اصلی این شرکت تکمیل زیرساخت ها و آماده سازی اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان جهت جذب سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور است.

وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها  تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی، توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از دیگر اولویت‌های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

این مسوول تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در گرو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد که این مهم با توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور و ایجاد زیرساخت های لازم در آنها محقق می شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در پایان از دستگاه ‌های خدمات رسان درخواست کرد تا نسبت به ارائه خدمات به شهرک‌ ها و نواحی صنعتی مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند تا سرمایه گذاران برای حضور در این استان اشتیاق و انگیزه لازم را داشته باشند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha