تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کالا بازوی رشد اقتصادی سمنان است

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تعزیرات با اهتمام ویژه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تکیه‌گاه تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی در استان است.

به گزارش ایرنا، علیرضا شریفی‌نژاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در سالن اجتماعات سازمان بازرسی استان، ابراز داشت: کشف تخلفات و توجه به مولفه زمان در تامین امنیت اقتصادی در رشد اقتصادی استان موثر است و باید همواره این راهبردها مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: تحریم بخشی از مشکلات فعلی است و هدف قرار گرفتن عوامل تولید کمتر از تحریم نیست و در واقع برخی افراد سودجو با ایجاد خلل در تولید به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند.
وی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع تخلفات و نظارت بر بازار لازمه بهبود شرایط است و ضرورت دارد تعزیرات حکومتی در این بخش بیش از پیش حساس باشد.
شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه هوشمند و برخط کمک کننده در پیشگیری از وقوع تخلفات است و ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک کمک‌حال تسریع در برخورد با متخلفان است.
شریفی یادآور شد: بازرسان تعزیرات حکومتی استان با تلاش مضاعف به همراه دیگر بخش‌های نظارتی در حفظ تعادل بازار عملکرد خوبی داشته‌اند و انتظار می‌رود این روند تداوم یابد.
وی اظهار داشت: میانگین نرخ تورم در استان سمنان از میانگین کشور پایین‌تر است و حمایت از تولید لازمه بهبود شرایط کنونی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: شرایط اقتصادی فعلی نیازمند پایداری است و توجه و حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
به گزارش ایرنا، محمدعلی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی و هیات همراه در آیین تجلیل و معرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان حضور داشت.

به گزارش ایرنا، در این آیین ، طیبی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی و از چهار سال خدمات محمدی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha