بنیاد کرامت رضوی ۲ میلیون بسته معیشتی توزیع کرد

مشهد- ایرنا- مدیر امور محرومان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این بنیاد با کانون‌های مردمی خود طی رزمایش مواسات و همدلی ۲ میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع کرده است.

محسن عقدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شبکه خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی که در ۳۱ استان کشور فعالیت دارند، مجریان طرح‌های ملی بنیاد کرامت رضوی هستند.

وی ادامه داد: این کانون‌ها به صورت مردمی و تخصصی برای تسهیل امور و پیشبرد اهداف پروژه‌های تعریف شده در بنیاد به منظور حمایت از اقشار محروم فعالیت داشته و با معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ارتباط دارند.

مدیر امور محرومان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: حمایت از زنجیره تولید گوشت بخشی دیگر از اقدامات انجام شده این بنیاد در نقاط مختلف کشور است. در این راستا واحدهایی در خصوص دوقلوزایی و اصلاح نژاد دام سبک راه‌اندازی شد، اکنون با توجه به پایداری اقتصادی این واحدها و با افزایش ضریب بهره‌وری طرحهای اشتغالزایی و با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغال‌زایی دست‌کم چهار هزار نفر در مدت سه سال در مناطق کم برخوردار کشور فراهم شده است.

عقدایی با بیان اینکه برای خدمت به زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان از کرونا نیز اقدامات مختلفی انجام شده است، افزود: امضای تفاهم با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اعطای تسهیلات با مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ نفر به منظور احیا و راه اندازی مشاغل مرتبط با صنایع دستی در هشت استان کشور از جمله این اقدامات بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha