نعمتی: داور قضاوت عادلانه‌ای نداشت

تهران- ایرنا _ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور قضاوت عادلانه‌ای مقابل ذوب آهن نداشت چرا که یا سوت نمی زد یا به اشتباه به نفع حریف سوت می زد.

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی جمعه شب پس از پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: برد خیلی خوبی را کسب کردیم. برای اینکه به صدر جدول نزدیک شویم باید در این دیدار به برتری می‌رسیدیم که خدا را شکر توانستیم با نتیجه‌ای خوب بازی را ببریم و آماده بازی بعد شویم.

وی در خصوص بازی هفته آینده برابر سپاهان گفت: برای قهرمانی باید همه بازی‌ها را ببریم. سال قبل هم ابتدا سپاهان فاصله زیادی با ما داشت اما در آخر این پرسپولیس بود که قهرمان شد. انشاالله ما بازی به بازی همه را می‌بریم و در آخر فصل قهرمانی را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض ذوب آهنی‌ها به خاطر پنالتی پرسپولیس که منجر به گل دوم این تیم شد، اضافه کرد: من آن صحنه را ندیدم. به نظر من سیدمهدی سیدعلی قضاوت عادلانه‌ای نداشت چون خیلی از خطاها به نفع ما بود اما داور یا به نفع حریف سوت می‌زد یا اصلا سوت نمی‌زد. نمی‌دانم چرا قضاوت او امروز اینگونه بود. در مورد پنالتی نمی‌دانم اما خطای روی ترابی کاملا پنالتی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha