۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84584961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریق جنگل در شهرستان های رودبار و سیاهکل کامل خاموش شد

رشت _ ایرنا_ حریق مناطق جنگلی شهرستان رودبار و سیاهکل استان گیلان که از سه روز گذشته آغاز شده بود، امروز سه شنبه کاملا مهار شد اما با توجه به وزش باد نیروهای حفاظت منابع طبیعی در محل حضور دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان عصر سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: در زمان حاضر مناطق جنگی دچار حریق در شهرستان های رودبار و سیاهکل اطفا کامل شد اما به توجه به وزش شدید باد نیروها در محل حضور دارند.

میرحامد اختری با اشاره به حریق های سطحی در این مناطق اظهار داشت: هم اکنون ٢ تیم در شهرستان سیاهکل و یک تیم در رودبار حضور دارند تا در صورت حریق مجدد، به موقع برای اطفاء اقدام کنند.

وی با اشاره به حریق امروز در چند نقطه جنگلی شهرستان تالش بیان داشت: حریق در مناطق جنگلی تالش نیز با تلاش تیم حفاظتی منابع طبیعی، مردمی، بسیج و سپاه مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان افزود: میزان حریق پس از ارزیابی کامل از مناطق جنگلی دچار آتش سوزی، اعلام خواهد شد.

مردم در صورت مشاهده آتش در جنگل ها و مراتع می توانند برای اطلاع رسانی با شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس گیرند تا در اسرع وقت برای مهار حریق اقدام شود.

استان به عنوان خطه سرسبز کشور دارای ۵۶۵ هزار هکتار جنگل و ۲۲۴ هزار هکتار مرتع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha