۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳
کد خبر: 84583203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ هزار متر مربع از معابر روستاهای گچساران آسفالت می شود

گچساران- ایرنا- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۴۳هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان امسال آسفالت می شود.

حمدالله عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آسفالت معابر این تعداد روستاها قیر رایگان در نظر گرفته شده که در صورت تامین ۳۵ میلیارد ریال اعتبار آسفالت خواهد شد.

وی بیان کرد: ۳۳ هزارو ۵۰۰مترمربع از معابر و خیابان‌های سه روستای بخش مرکزی این شهرستان امسال آسفالت شد.

عباسپور اظهار داشت:  آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی انجام شد.

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور تردد راحت روستاییان انجام شد گفت: امسال ۱۲ هزار متر مربع از معابر چهار بیشه علیا، ۱۵ هزار متر مربع از معابر چهار بیشه سفلی و ۶ هزارو ۵۰۰ متر مربع از معابر خلف آباد آسفالت شد.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: یک میلیون و ۱۹۷ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان تاکنون با  بیش از پنج هزار تن قیر آسفالت شده است.

وی ابراز کرد: با این میزان قیر معابر ۵۰ روستای این شهرستان از جمله  باباکلان، بی بی جان آباد، آبشیرین، پشه کان، سربیشه، ماهور باشت، کلاغ نشین و ناصر آباد آسفالت شد.

عباسپور اظهار داشت: ۹۰ درصد معابر روستایی این شهرستان تاکنون با هدف زیبا سازی روستاها، زیر سازی و آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: ۵۵ روستای دارای طرح هادی در این شهرستان وجود دارد که معابر ۵۰ روستای آن آسفالت شده و میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها بیش از ۷۰ درصد است.

عباسپور افزود: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت است.

وی گفت: با هدف زیبا سازی روستاها ، ۸۷۱ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان درچند سال گذشته زیر سازی و آسفالت شد که برای آسفالت این معابر بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن قیر جذب شد.

عباسپور ادامه داد: از میزان قیر های جذب شده برای آسفالت معابر روستایی این شهرستان یکهزارو ۵۰۰ تن از محل قیررایگان بوده است.

شهرستان گچساران دارای۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار و نفر جمعیت روستایی، ۳۸دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha