بسیج سازندگی آبرسانی کشاورزی به پنج هزار و ۵۰۰ روستا را برعهده گرفت

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: موافقت نامه اولیه آبرسانی کشاورزی توسط این نهاد و دولت در قالب طرح "از آبخیز تا جالیز" برای آبرسانی به پنج هزار و ۵۰۰ روستا منعقد شده است.

سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در حاشیه هم اندیشی مسوولان بسیج سازندگی کشور در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: طی توافق اولیه با معاون اول رییس جمهوری، این طرح در قالب ۴۰ هزار پروژه در مدت چهار سال توسط بسیج سازندگی سپاه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: موافقتنامه آبرسانی شرب برای هفت هزار و ۲۰۰ روستای کشور نیز بین دولت و بسیج سازندگی در حال تبادل است و طرح مسکن محرومان هم دیگر پروژه مشترک بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طرح ساخت ۴۰ هزار مسکن مددجویان کمیته امداد طی دو سال انجام خواهد شد که تا کنون ساخت پنج هزار واحد آن توسط بسیج سازندگی آغاز شده و تا پایان سال ساخت پنج هزار واحد دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون بسیج سازندگی و موضوعات اعتباری این بسیج در مجلس گفتگو خواهیم کرد و در نشست هم‌اندیشی فردا تبادل نظر پیرامون مسائل بسیج سازندگی با نیکزاد و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهیم داشت.

همایش ۲ روزه مسوولان بسیج سازندگی استانهای کشور از امروز در مشهد آغاز شد، این هم اندیشی که همراه با کارگاه های تخصصی می باشد با سخنرانی مسوولان کشور فردا خاتمه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha