کمیته امداد و بسیج ۳۰۰ هزار شغل ایجاد خواهند کرد

مشهد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تفاهمنامه ای بین این کمیته و بسیج سازندگی در زمینه اشتغالزایی منعقد شده که کار اجرایی آن از پارسال آغاز شده است و امسال این ۲ ارگان با عمل به این تفاهمنامه ۳۰۰ هزار شغل ایجاد خواهند کرد.

مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در حاشیه روز پایانی همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود:بسیج ظرفیت بالایی در کارآفرینی و ایجاد اشتغال روستایی و خانگی دارد و برای سال آینده هم ایجاد ۵۰۰ هزار شغل هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: دیروز هم کمیته امداد امام خمینی با وزارت جهاد کشاورزی تفاهمنامه ای به امضا رساند که بر اساس آن ۱۲۰ هزار طرح اشتغالزایی اجرا شود.

همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور با هدف تبادل نظر و ارائه الگوهای موفق در حوزه محرومیت زدایی از دیروز در در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد آغاز شده است و تا عصر امروز ادامه دارد.

کارگاههای تخصصی نیز به میزبانی معاونت‌های بسیج سازندگی برای به اشتراک گذاری ایده های محرومیت زدایی در حاشیه این همایش تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha