رییس کل دادگستری کرمان: قوه قضاییه در مسیر مردمی بودن گام برمی دارد

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه جنبه مردمی بودن قوه قضاییه از ابعاد مختلف قابل توجه است گفت: دستگاه قضا همواره تلاش می‌کند در راستای مردمی بودن گام بردارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری بم، یدالله موحد در دیدار با حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم از پشتیبانی و همراهی های امام جمعه شهرستان بم با دستگاه قضایی شرق استان کرمان تشکر و تاکید کرد: قضات فعال در قوه قضاییه از بطن مردم هستند که پس از اتمام تحصیلات و کسب شرایط احراز منصب قضا، در خدمت قرار می گیرند و تلاش می‌کنند که عدالت و امنیت جامعه را تامین و تضمین کرده و انتظارات مردم را برآورده کنند.

وی تصریح کرد: قضات تلاشگر دستگاه قضایی همواره حقوق مردم را مورد توجه قرار می دهند و دلسوزانه سعی می کنند که خدمتگزار مردم باشند و اقامه قسط و عدل کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، اقامه قسط و عدل را از مهمترین رسالت های انبیا عظام الهی دانست و ادامه داد: قضات نیز همین ماموریت الهی را بر دوش می کشند و با تلاش شبانه روزی سعی می‌کنند که مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.

موحد، کارکنان اداری و قضایی کرمان را افرادی فداکار دانست و گفت: کارکنان اداری و قضایی دستگاه قضایی این استان ایثارگرانه و فداکارانه در حال خدمت هستند و نمونه این اقدامات را در اقدام قاضی توکلی زاده می توان دید که برای نجات جان متهمی که قصد خودکشی داشت، جان خود را به خطر انداخت و حتی زیر تیغ جراحی رفت و در حقیقت تجلی اخلاق عملی شد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha