۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۵
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84574687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوندسلیگا آلمان؛ گردوخاک فرانکفورت مقابل لورکوزنِ مدعی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بایرلورکوزن که امسال یکی از مدعیان بوندسلیگا است مقابل فرانکفورت متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار از هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت از ساعت ۲۰ یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود مقابل بایرن لورکوزن قرار گرفت که این دیدار با برتری ۵ بر ۲ خاتمه یافت.

لورکوزن که امسال یکی از مدعیان بوندسلیگا آلمان است، به‌دنبال این بود تا بتواند با کسب امتیاز از این دیدار، خود را به دو تیم بالای جدول نزدیک کند و فرانکفورتی ها هم درصدد بودند تا از این بازی خانگی امتیاز گرفته و شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

با این حال این تیم میهمان بود که در دقیقه ۵ توسط پاتریک شیک به گل رسید. در دقیقه ۲۲، باردیگر این ستاره سابق رم گل دوم لورکوزن را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا اختلاف دو برابر شود.

تنها یک دقیقه پس از این گل بود که تیم میزبان توانست یکی از گل‌های خورده را توسط توتا برزیلی جبران کند. در دقیقه ۳۰ هم لیندستورم  گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم اما ورق کاملا به نفع تیم میزبان برگشت و آنها سه بار در دقایق ۵۰،۶۶ و ۷۶ گلزنی کردند تا شاگردان اولیور گلاسنر لورکوزن مدعی را در هم بکوبند.

با این نتیجه اینتراخت فرانکفورت ۲۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. لورکوزن هم با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

در پایان هفته پانزدهم بوندسدیگا آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۳۷ امتیاز صدرنشین و دورتموند با ۳۱ امتیاز در تعقیب این تیم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha