مراغه‌چیان: استقلال باید در مازندران کار را تمام می‌کرد/ بازی مستقیم اشتباه بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی دیروز عملکرد خوبی نداشت و با بازی مستقیم، عملا به جای باز کردن دروازه نساجی، مدافعان این تیم را گرم کرد!

سعید مراغه‌چیان شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نتایج روز گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و از دست رفتن صدرنشینی آبی‌پوشان تهرانی اظهار کرد: تا روز گذشته همه چیز خوب بود و استقلال در کمال شایستگی صدر جدول را در اختیار داشت اما با توجه به نتایجی که رقم خورد شاهد تغییراتی بودیم که باید در ۲ بازی باقیمانده، آن را جبران کرد.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل از بابت یار در مضیقه بود. مشکلاتی هم بین تیم و مدیریت باشگاه وجود داشت که البته همه این‌ها خللی در روند نتیجه‌گیری ایجاد نکرد اما در بازی برابر نساجی استقلال آنطور که باید و شاید بازی نکرد و با ارسال توپ به صورت مستقیم، عملا به جای رسیدن به گل، مدافعان حریف را گرم کرد و در نهایت هم دیدیم این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا استقلال صدر جدول را از دست بدهد.

مراغه‌چیان: استقلال باید در مازندران کار را تمام می‌کرد/ بازی مستقیم اشتباه بود

کاپیتان اسبق استقلال اظهار داشت: هنوز کار تمام نشده است و می‌توان در ۲ بازی باقیمانده جبران کرد. استقلال باید در ۲ هفته پایانی با گل‌گهر سیرجان و پیکان بازی کند و پرسپولیس نیز تیم‌های شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان را پیش رو دارد. به نظر بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر است و اگر ما در ۲ بازی باقیمانده با بُرد زمین بازی را ترک کنیم احتمال بسیاری وجود دارد که آنها امتیاز از دست داده و باز استقلال به صدر برود و قهرمان شود.

مراغه‌چیان یادآور شد: نکته مهم دیگر این است که استقلال در بازی برابر نساجی عملکرد خوبی نداشت و تنها ۲ موقعیت گلزنی ایجاد کرد که آنها هم منجر به گل و نتیجه نشد. البته در آن سوی میدان هم همین شرایط بود و نساجی هم نتوانست خطری ایجاد کند. شاید بتوان گفت یکی از بدترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم اما هنوز کار تمام نشده است.

مراغه‌چیان: استقلال باید در مازندران کار را تمام می‌کرد/ بازی مستقیم اشتباه بود

وی گفت: شاید ترس از نتیجه باعث شد استقلال این‌گونه بازی کند. وقتی پرسپولیس در تهران ۳ بر صفر عقب افتاد، استقلالی‌ها به دنبال تساوی و ایجاد اختلاف ۲ امتیازی بودند که این کار اشتباه بود و باید کار را در مازندران تمام می‌کردند. نکونام در تیم‌های بزرگ و در لیگ‌های معتبر بازی کرده و با همه شرایط فوتبالی آشناست اما شاید بهتر بود کادر فنی مشاوره‌های خوبی را دیروز به او می‌دادند تا در این شرایط قرار نگیریم.

پیشکسوت فوتبال استقلال اضافه کرد: استقلالی‌ها باید فعل خواستن را صرف کنند. هنوز چیزی تمام نشده است و استقلال می‌تواند دوباره به صدر بازگردد. لیگ ما امسال، بالا و پایین زیادی داشت و تیم‌هایی از جمله سپاهان با آن همه بازیکن خوب و سرمایه‌گذاری، نتوانستند در کورس قهرمانی بمانند اما از آن طرف تیمی مانند شمس‌آذر قزوین با بازیکنانی ناشناخته و با توجه به کسر امتیازی که داشت، این هفته را با ایستادن در رده ششم جدول به پایان برد.

مراغه‌چیان: استقلال باید در مازندران کار را تمام می‌کرد/ بازی مستقیم اشتباه بود

مراغه‌چیان افزود: سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر نشان داد که مربیان جوان، بادانش و خوبی داریم که بیرون از لیگ برتر هستند و باید دیده شوند. اگر به این مربیان بها داده شود، بدون شک باید در انتطار فوتبال به مراتب‌ بهتری باشیم که سود آن به کل این مجموعه می‌رسد. بحث دیگر به عملکرد تیمی مانند استقلال خورستان باز می‌گردد. آنها در بازی برابر پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما سئوال من اینجاست چرا در بازی‌های قبلی اینگونه بازی نکردند؟ چرا وقتی تیم‌ها به منطقه سقوط می‌رسند اینگونه با شجاعت و با تمام توان به میدان می‌آیند؟!

استقلال با تساوی برابر نساجی در مازندران و با توجه به پیروزی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، صدر جدول را به رقیب سنتی واگذار کرد. پرسپولیس ۶۲ و استقلال ۶۱ امتیازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha