۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84572810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کی‌روش خطاب به فیفا و کاف: از درک بدیهیات فوتبال عاجزید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال مصر با ابراز تعجب از برگزاری همزمان جام باشگاه‌های جهان و مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: فیفا و کاف از درک بدیهیات عاجزند زیرا بازیکنان ملی، همان بازیکنان باشگاهی هستند.

 به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال مصر که با هدایت «کارلوس کی‌روش» در جام ملت‌های عرب حضور پیدا کرده است باید در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات به مصاف تیم ملی فوتبال اردن برود. کی‌روش پیش از آغاز این مسابقه، از برنامه‌ریزی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی (کاف) برای برگزاری همزمان ۲ تورنمنت شگفت زده شد.

 حیرت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به خاطر همزمانی مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آفریقا با رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان بود. 

تیم الاهلی مصر به عنوان قهرمان آفریقا باید در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد. چند بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال مصر نیز در تیم الاهلی این کشور عضویت دارند. عضویت این بازیکنان در تیم الاهلی موجب شده تا آنان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر برای استفاده از این بازیکنان با باشگاه وارد چالش شود.

 کی‌روش با ابراز تعجب از برنامه‌ریزی فیفا و فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی (کاف) گفت: فیفا و کاف به نظرم نمی‌توانند امری ساده را بفهمند. بازیکنان ملی همان بازیکنان باشگاهی هستند!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران این را هم گفت: انسان از زمان تولد آرزوی پرواز کردن دارد. الان ما در فوتبال هم یک آرزوی جدید داریم و باید یک بازیکن همزمان در دو بازی حضور پیدا کند اما بازیکنان ما بال ندارند که پرواز کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر این را هم گفت: بازیکنان تیم ملی مصر و باشگاه الاهلی باید یک پا و یک دستش را در جام باشگاه‌ها و پا و دست دیگرش را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آفریقا بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha