شهدا مختص یک قشر و نهاد خاص نیستند

اردبیل- ایرنا- مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: شهدا برای یک قشر خاص و مختص یک نهاد و سازمان نیستند و به تمام ملت ایران تعلق دارند.

به گزارش ایرنا، سردار احمد حق‌طلب روز پنجشنبه در آیین افتتاح دبیرخانه کمیته فرهنگی- هنری کنگره ملی شهدای استان اردبیل افزود: تمام ادیان، مذاهب و جریان‌های سیاسی در دوران دفاع مقدس نقش داشتند و به خاطر همین است که وقتی یادواره شهدایی برگزار می‌شود، از تمام گروه‌ها در آن شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: آن چیزی که دشمنان انقلاب اسلامی از آن وحشت دارند، سلاح‌های پیشرفته ما نیست؛ بلکه روحیه جهادی و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم است که آنها را به وحشت و واهمه می‌اندازد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره‌های ملی شهدا در کشور اظهار کرد: با لطف و عنایت پروردگار متعال برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا محملی برای ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس، فرهنگ شهادت، از خودگذشتگی، مقاومت، وحدت و برادری شده است.

وی اضافه کرد: همه ما یک وظایفی در قبال این شهدا داریم و برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها بخشی از آن‌ است و امروز از مسئولان گرفته تا آحاد مردم شریف دست به دست همه داده‌اند تا یک حماسه بزرگی را با برگزاری کنگره سه‌هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل رقم بزنند.

دبیرخانه کمیته فرهنگی- هنری کنگره ملی سه‌هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در ادامه این آیین در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گشایش یافت.

کنگره ملی بزرگداشت سه‌هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی این استان در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha