توسعه و ترویج ورزش بانوان در نیروهای مسلح

تهران- ایرنا- جلسه سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح با بحث و بررسی پیرامون توسعه ورزش بانوان و خانواده‌های نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت‌ها برای ترویج ورزش صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، «مریم کاظمی‌پور» در نشست با «امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی» رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، با اشاره به جامعه مخاطبی که نیروهای مسلح در اختیار دارد، اظهار داشت: نیروهای مسلح از ظرفیت بالایی در ابعاد مختلف برخوردار است و به عنوان یکی از محورهای اجرایی طرح های همگانی و سلامت در کنار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

امیر فولادی نیز در این نشست گفت: معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیری تحصیلکرده و متعهد که سابقه  خوبی در ورزش کشور دارد، برای توسعه ورزش بانوان کشور مهم و امیدوار کننده و سر فصل جدیدی برای تعامل بین وزارت ورزش و جوانان و نیروهای مسلح به شمار می رود.

در این نشست همچنین بحث و بررسی پیرامون همکاری معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان و سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در امور ورزش بانوان صورت گرفت و به استفاده از ظرفیت‌های طرفین برای توسعه و تعالی ورزش بانوان و خانواده های نیروهای مسلح تاکید شد.

همچنین قرار است در قالب تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، در قالب بندی جداگانه ورزش بانوان مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

در این نشست سرهنگ سیروس رضایی جانشین سازمان تربیت بدنی و سرهنگ مجید موذنی مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، سرهنگ میر افضل رییس تربیت بدنی سپاه پاسداران، سرهنگ حبابی مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح و پروین کرملو مشاور ورزشی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha